Fotobudka Cennik
Pakiet | MINI | MAX |
Nielimitowany wydruk zdjęć | ||
Personalizowany projekt w cenie | ||
Gadżety imprezowe | ||
Tło fotograficzne | ||
Dostęp do prywatnej galerii online | ||
Transport | do 20 km od W-Wa – Gratis | do 50 km od W-Wa – Gratis |
Czas | 3h | bez limitu |
Dodatkowa godzina | 250,00 zł | 0,00 zł |
Cena | 950,00 zł | 1400,00 zł |
Fotobudka Premium
Nasza fotobudka ma wyjątkowy, nowoczesny design wpisujący się w każdą imprezę. W odróżnieniu od konkurencji stworzyliśmy własny projekt fotobudki.
Od początku nie oszczędzaliśmy na jakości – stosujemy najlepsze materiały i podzespoły, by nasze usługi charakteryzowały się profesjonalizmem i wysoką jakością. Zdjęcia można drukować do woli w niespotykanej jak dotąd jakości.
Miejsce potrzebne do rozstawienia naszego sprzętu to kwadrat o wymiarach 2×2 metry. Transport do 30 km jest GRATIS. Gwarantujemy, że w trakcie imprezy, nie dojdą żadne dodatkowe koszty.
Korzyści z wyboru fotobudki Snapify
Dlaczego powinni Państwo skorzystać z naszej fotobudki? Czym wyróżniamy się na tle konkurencji? Na te dwa pytania mamy co najmniej 4 odpowiedzi
Doświadczenie
Nasze wieloletnie doświadczenie we współpracy z wymagającymi firmami w całej Europie, to przepis na udaną imprezę.
Bez limitu czasu
My wiemy, że każdy event rozkręca się o innej godzinie i ochota na zrobienie śmiesznego zdjęcia może przyjść w każdej chwili. Snapify proponuje fotobudkę bez limitu czasu i bez limitu zdjęć.
Bez limitu wydruków
Podczas zabawy z fotobudką nie ograniczamy Cię pod względem ilości wydrukowanych zdjęć. Przez cały okres działania fotobudki możesz drukować tyle zdjęć ile chcesz.
Wsparcie 24h
Wybierając naszą ofertę, macie Państwo gwarancję pomocy 24h na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku.
Współpraca
Lubisz proste rozwiązania? My też! Współpraca z nami jest bardzo prosta i szybka. Organizując przyjęcie masz na głowie wystarczająco dużo innych rzeczy, pozwól, że Ci pomożemy.
Zamawiasz
Przedstawiasz nam szczegóły dotyczące imprezy. Otrzymujesz ofertę. Jeśli ją akceptujesz – resztą zajmiemy się my.
Dostarczamy
Dostarczamy fotobudkę. Nie musisz się o nic martwić – transport, montaż i podłączenie bierzemy na siebie.
Impreza
Cieszycie się możliwością robienia i drukowania zdjęć przez całą imprezę!
Odbieramy
Następnego dnia odbieramy fotobudkę. Podczas odbioru nie musisz być obecny. Odpoczywaj po imprezie!
Często pytacie...
Mogą Państwo uregulować rachunek na miejscu gotówką lub zrobić przelew po imprezie.
Proszę napisać do nas wiadomość na adres mailowy office@snapify.pl z datą i miejscem imprezy lub wypełnić formularz kontaktowy dostępny na stronie snapify.pl . W ciągu kilku godzin prześlemy Państwu ofertę. Po zaakceptowaniu oferty otrzymacie Państwo potwierdzenie zamówienia. Na kilka tygodni przed imprezą skontaktujemy się w celu ustalenia wszystkich szczegółów organizacyjnych (godzina i miejsce montażu, plan imprezy itd.).
Nie, fotobudkę rozstawiamy i instalujemy sami. Przed montażem musimy jedynie mieć dostęp do pomieszczenia i wiedzieć gdzie ma stać fotobudka. Informacje te możemy otrzymać od menadżera lub właściciela lokalu podczas montażu lub mogą je Państwo przekazać nam telefonicznie / mailowo (przed imprezą). Przy stanowisku fotobudki potrzebujemy dostępu do gniazdka elektrycznego w promieniu do 10 metrów.
Obsługa fotobudki jest bardzo łatwa i intuicyjna. Muszą Państwo wyłącznie nacisnąć przycisk START na ekranie startowym, a na końcu przycisk DRUKUJ. Jeżeli jest taka potrzeba, możemy wysłać do Państwa 1 minutowy filmik instruktażowy, który pokazuje jak prosta jest obsługa fotobudki.
Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Jeśli termin Państwa imprezy wypada w sobotę w sezonie ślubnym (kwiecień-październik) polecamy rezerwację na 6 miesięcy wcześniej – w pozostałych przypadkach wystarczą dwa miesiące wcześniej. Jeśli Państwa uroczystość ma miejsce w nadchodzących dniach, prosimy zadzwonić lub napisać do nas już dzisiaj. W miarę możliwości przyjmiemy Państwa zamówienie..
Mogą Państwo wybrać nasze gotowe wzory, zaprojektować układ graficzny w Photoshop na podstawie naszych szablonów lub zlecić nam wykonanie indywidulanego projektu dla Państwa.
Nie. Rozliczenie następuje po zakończeniu imprezy, zgodnie z fakturą lub paragonem.
Potrzebujemy miejsca około 2 x 2m, gniazdko elektryczne oraz jeśli to możliwe neutralną, jednobarwną ścianę/zasłonę, która wykorzystana zostanie jako tło. Możecie Państwo również zorganizować stół do odłożenia rekwizytów/gadżetów.
Fotobudki Snapify Wysyłkowa i Snapify Premium zajmują około 2 x 2m.
Tło, to dalszy plan zdjęcia – to co widoczne jest za osobami na zdjęciu (tzw. drugi plan). Przy większości zleceń jako tło wykorzystujemy zwykłą ścianę/zasłonę, która daje najbardziej naturalny efekt i nie odbija światła, a dodatkowo nie ma ryzyka jej przesunięcia czy przewrócenia, co może się zdarzyć przy wykorzystaniu rozstawianego tła. Jeśli jednak na sali nie jest dostępna odpowiednia ściana mogąca posłużyć jako tło, rozstawiamy makietę ze specjalnym tłem fotograficznym (tło wliczone w cenę fotobudki).
Jeśli mają Państwo indywidualne wymagania, możecie Państwo ustawić tło sami – musi ono posiadać wymiary ok. 2 x 2m, aby możliwie jak najwięcej osób zmieściło się na zdjęciu. Istnieje też możliwość zamówienia dodatkowego, personalizowanego tła (wycena indywidualna).
Oferujemy format pocztówkowy (wydruk 10 x 15 cm) lub format paskowy (2 paski o wymiarach: 5 x 15 cm). Format druku ustalamy z Państwem przed imprezą.
Tak, realizacja jest możliwa w każdym miejscu w Polsce. Przy większych odległościach, proponujemy naszą fotobudkę Snapify Wysyłkową, ponieważ może ona być odebrana bezpośrednio z naszego biura lub wysyłana kurierem, przez co nie są naliczane koszty dojazdu.
Montaż fotobudki odbywa się przed rozpoczęciem imprezy, a demontaż po jej zakończeniu. Dokładne godziny definiują Państwo przed imprezą. W przypadku imprez nocnych fotobudka najczęściej odbierana jest dopiero rano.
Fotobudkę Snapify Wysyłkową można samodzielnie odebrać z naszego biura lub zamówić dostawę kurierem i dokonać samodzielnego montażu. W związku z tym, przy odbiorze otrzymają Państwo od nas dokładny instruktaż montażu.
Z powodu wielkości i mobilności jest to jedyna fotobudka, którą polecamy Państwu do samodzielnego montażu. Montaż i demontaż fotobudki Snapify Premium dokonywany jest przez naszych pracowników i jest wliczony w cenę fotobudki.
Fotobudka Snapify Premium dostarczana i montowana jest przed nas. Dostawa w Warszawie i okolicach wliczona jest w cenę. Dla pozostałych obszarów w zależności od odległości, naliczane są dodatkowe koszty dojazdu. Szczegółowa wycena zawarta jest w ofercie, którą otrzymają Państwo po wysłaniu zapytania.
Fotobudka Snapify Wysyłkowa jest naszą najmniejszą fotobudką. W związku z tym, mogą ją Państwo samodzielnie odebrać z naszego biura lub wyślemy ją pod wskazany adres kurierem. Fotobudkę tą rozstawiają Państwo samodzielnie, zgodnie z wytycznymi z filmiku/instrukcji.
Snapify Premium jest naszą najbardziej popularną fotobudką, ponieważ w cenie zawarty jest montaż i demontaż fotobudki w Warszawie i okolicach. Cena zawiera nielimitowane wydruki.
.
Wypełniamy drukarkę za każdym razem nowymi rolkami papieru – w sumie jest to około 880 pasków bądź 440 formatów pocztówkowych. Na podstawie kilku lat doświadczeń, możemy stwierdzić, że taka ilość w zupełności wystarcza.
Liczba wydruków jest u nas nieograniczona i przebiega według zasady fair-use. Każde zdjęcie w wersji podstawowej drukowane jest raz, przy formacie paskowym drukowane są automatycznie dwa paski, które są również automatycznie przecinane. Przed każdą imprezą drukarka wypełniana jest na nowo, co wystarcza na cały dzień użytkowania.
.
Nasze pakiety są nieograniczone czasowo – tzn. dostarczamy fotobudkę w dniu imprezy na wskazany adres i odbieramy następnego dnia lub po skończonej imprezie w przypadku imprez kilkudniowych. Informacje kiedy mamy dostarczyć i odebrać fotobudkę ustalamy z Państwem przed imprezą.
Tak, zdjęcia można wysyłać na pocztę e-mail. Po tym jak zdjęcie jest zrobione, użytkownik wpisuje na ekranie dotykowym swój adres mailowy. Funkcja ta wymaga stałego dostępu do internetu w danej lokalizacji.
Nie, fotobudka jest samoobsługowa. Istnieje możliwość wynajęcia obsługi asystenta fotobudki w cenie 50 zł / godzinę.
Nie. Obsługa fotobudki jest bardzo prosta i intuicyjna, w związku z tym nie ma konieczności zamówienia do niej dodatkowej obsługi.
Mogą Państwo zamówić wydruk podwójny jako opcję dodatkową, koszt -150,00 zł. Przy tej opcji, zdjęcia w formacie pocztówkowym (wydruk 10x15 cm) drukowane są podwójnie, a w formacie paskowym (paski 5 x 15 cm) poczwórnie.
Bez opcji dodatkowej, zdjęcia drukowane są pojedynczo tzn. jeden wydruk pocztówkowy 10 x 15 cm lub 2 paski 5 x 15 cm, liczba wydruków jest jednak nieograniczona.
Rachunek otrzymacie Państwo po imprezie. Od tego momentu mają Państwo 14 dni na wykonanie płatności.
Tak, po imprezie wyślemy Państwu link z hasłem do folderu Google Drive, na którym udostępnimy Państwu wszystkie zdjęcia w formie cyfrowej. Zdjęcia na dysku (Google Drive) będą umieszczone min. 3 miesiące, po tym czasie zostaną usunięte.
Montaż fotobudki odbywa się przed rozpoczęciem Państwa imprezy, a demontaż po jej zakończeniu. Dokładne godziny definiują Państwo przed imprezą. W przypadku imprez nocnych fotobudka najczęściej odbierana dopiero rano.
Przy opcji Greenbox ustawiamy zielone tło o wymiarach: 3 x 3m, które zastępowane jest później przez obraz cyfrowy i drukowane jest w formie tła. Zdjęcia do wstawienia jako tło możecie nam Państwo przekazać samodzielnie. Polecamy dać gościom, nie więcej niż 3 zdjęcia do wyboru (zdjęcie jest wybierane przez ekran dotykowy).
Tak, mogą Państwo zaprojektować układ graficzny w Photoshop na podstawie naszych szablonów lub zlecić nam wykonanie specjalnego projektu.
Snapify Premium to wykorzystanie naszej fotobudki Snapify Regular uzupełnione o system statywów, na którym instalujemy dwie lampy studyjne. Dzięki profesjonalnemu oświetleniu studyjnemu Snapify Premium gwarantuje wyjątkową jakość wykonywanych zdjęć, a dodatkowo jest bardziej widoczna dla gości na dużych eventach. Fotobudkę Snapify Premium polecamy na imprezy od 300 osób.
Posiadamy około 150 różnych rekwizytów. Otrzymają Państwo od nas losowo wybrane pudełko z 15 różnymi gadżetami. Nie używamy rekwizytów typu pałeczki czy motywy papierowe, lecz prawdziwe peruki, okulary i zabawne kapelusze.
Tak, wszystkie nasze pakiety zawierają pudełko z 15 różnymi rekwizytami.
Jeśli fotobudka stoi w miejscu zadaszonym i jest zabezpieczona przed kradzieżą, nie stanowi to większego problemu. Należy jednak zwrócić uwagę, że światło mieszane (światło słoneczne i flesz), jak również wysokie temperatury wpływają niekorzystnie na jakość wydruków.
W zasadzie nie, fotobudka może stać na otwartej przestrzeni. Jako tło polecamy jednak wykorzystanie zwykłej ściany, która daje najbardziej naturalny efekt i nie odbija światła. Na Państwa życzenie możemy również rozstawić makietę ze specjalnym tłem fotograficznym (podstawowa wliczona w cenę fotobudki) lub mogą Państwo sami ustawić tło – musi ono posiadać wymiary ok. 2x2m, aby możliwie wiele osób zmieściło się na zdjęciu. Istnieje również możliwość zamówienia dodatkowego tła (wycena indywidualna).
Nasze fotobudki mają zainstalowane światło studyjne, dlatego nie potrzeba żadnego oświetlenia – w pomieszczeniu może być całkowicie ciemno. Odradzamy jedynie Państwu użycie światła mieszanego (światło słoneczne i światło studyjne), ponieważ ma ono negatywny wpływ na jakość wykonywanych zdjęć.