Regulamin sklepu internetowego i wypożyczalni Snapify.pl
1. Informacje ogólne
1.1. Właścicielem sklepu internetowego i wypożyczalni dostępnej pod adresem https://snapify.pl
jest SNAPIFY – Maciej Bakalarski
z siedzibą przy ul. Jana Kazimierza 53A/140, 01-267 Warszawa, NIP 8371735823, Regon: 381223822.
1.2. Kontakt z firmą możliwy jest za pośrednictwem:
- Telefonu: +48 503 028 511
- E-maila: office@snapify.pl
2 Definicje
2.1. Sprzedawca – oznacza Snapify – Maciej Bakalarski (witryna: www.snapify.pl) z siedzibą w Warszawie, 01-267 przy ul. Jana Kazimierza 53a/140, NIP: 837-173-58-23, Regon: 381223822 , będącego jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego snapify.pl.
2.2. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która na zasadach określonych w Regulaminie dokonała zakupu w sklepie snapify.pl
2.3. Konsument – osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
2.4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
2.5. Użytkownik – pełnoletnia osoba fizyczna a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która dokonała zakupu w sklepie snapify.pl lub korzysta ze strony internetowej snapify.pl
2.6. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta produkty do zakupu, pozwala ustalić i modyfikować dane Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
2.7. Strona Internetowa Sklepu – strona internetowa pod którą Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy działający w domenie snapify.pl
2.8. Towar – każdy produkt przedstawiony przez Sprzedawcę, które mają zostać dostarczone przez Sprzedawcę Kupującemu po zawarciu Umowy Sprzedaży.
2.9. Umowa Sprzedaży – umowa na odległość zawarta pomiędzy Sprzedającym a Kupującym na zasadach określonych w Regulaminie
2.10. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych ustawowo
2.11. Dostawa – czynność faktyczna polegająca na dostarczeniu Kupującemu przez Sprzedającego zakupionego Towaru
2.12. Dostawca – firma kurierska , z którą współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów
3. Zakres działalności
3.1. Sklep internetowy Snapify umożliwia zakup i wynajem oznaczonych produktów.
3.2. Produkty dostępne do wynajmu
oznaczone są etykietą „Wynajem”, natomiast produkty na sprzedaż – „Zakup”.
4. Zasady sprzedaży
4.1. Płatność za produkty oznaczone „Zakup” odbywa się przez bramkę płatności „Przelewy24”.
4.2. Klienci mają
możliwość zwrotu niewykorzystanych i nieodpakowanych wkładów do aparatów natychmiastowych bez ponoszenia
kosztów.
4.3. Dostawa zakupionych produktów realizowana jest wyłącznie przez paczkomaty. Odbiór osobisty nie
jest dostępny.
5. Zasady wynajmu
5.1. Wynajem produktów realizowany jest na terenie całej Polski poprzez paczkomaty, z wyjątkiem fotobudki, która
dostarczana jest osobiście przez Snapify.
5.2. Razem z wynajmowanymi produktami dostarczana jest zwrotna
etykieta paczkomatowa, umożliwiająca bezproblemowy zwrot.
5.3. Okres wynajmu każdego produktu jest określony w
jego opisie na stronie i wynosi standardowo 3 dni kalendarzowe, bez wliczania czasu wysyłki.
5.4. W przypadku
zwłoki ze zwrotem wynajętego produktu Snapify nalicza dodatkową opłatę w wysokości 1/3 kosztu wynajmu za każdy dzień
kalendarzowy.
5.5. W przypadku uszkodzenia lub zgubienia produktu, klient zostanie obciążony kosztami odkupienia
urządzenia według obecnych cen rynkowych.
6. Reklamacje i zwroty
6.1. Reklamacje i zwroty zakupionych produktów odbywają się zgodnie z przepisami prawa konsumenckiego.
6.2. Klienci mogą zwracać zakupione produkty na własny koszt, zaś zwrot wynajętych produktów odbywa się za pomocą
załączonej etykiety zwrotnej.
7. Zasady użytkowania
7.1. Klienci sklepu i wypożyczalni zobowiązani są do podawania prawdziwych danych osobowych podczas składania
zamówień.
7.2. Klienci korzystający z usługi wynajmu zobowiązani są do przestrzegania terminów zwrotu wynajętych
produktów.
8 Postępowanie reklamacyjne
8.1. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad fabrycznych i prawnych.
8.2. Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Kupującemu rzeczy bez wad. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego z
tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, zgodnie z postanowieniami art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego. W
przypadku umowy zawartej, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, przez Kupującego niebędącego konsumentem
wyłączona zostaje odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady rzeczy.
8.3. Reklamacje z tytułu rękojmi
Klient może złożyć:
a) w formie elektronicznej wysyłając wiadomość e-mail na adres: office@snapify.pl
b) pisemnie na adres:
Snapify – Maciej Bakalarski
ul. Jana Kazimierza 53a/140
01-267 Warszawa
8.4. Wskazane jest aby reklamacja zawierała następujące informacje:
• imię i nazwisko
• adres
• adres e-mail
• datę zakupu produktu
• przedmiot reklamacji
• wskazanie żądania Klienta
• okoliczności
uzasadniające reklamację
8.5. Występując z reklamacją Klient powinien na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy
Towar w celu zbadania rzeczy i zajęcia stanowiska odnośnie do zasadności zgłoszonego żądania.
8.6. Sprzedawca
rozpatruje reklamację z tytułu rękojmi bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od
daty jej złożenia przez Kupującego, powiadamiając Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji z tytułu rękojmi.
9 Odstąpienie od umowy
9.1. Zgodnie z
art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.) o prawach Konsumenta Klientowi będącemu
Konsumentem, przysługuje prawo w ciągu 14 dni do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny.
9.2. Bieg terminu rozpoczyna się od momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta będącego jednocześnie
Konsumentem. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem lub wypełnienie formularza
odstąpienia od umowy.
9.3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za nieważną. Klient ma
obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy bez zbędnej zwłoki w stanie nienaruszonym wolnym od wad, jednak nie później niż w
terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy.
9.4. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru do
Sprzedawcy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego
w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
9.5. W
przypadku odstąpienia od umowy Sklep Internetowy zwraca Klientom wszystkie otrzymane od nich płatności, w tym koszty
dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia
innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, jednak nie później niż 30 dni
od dnia, w którym Sklep internetowy został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od
umowy.
9.6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności w sposób określony w Formularzu odstąpienia od umowy.
10. Postanowienia końcowe
10.1. Snapify zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O zmianach regulaminu klienci zostaną poinformowani co
najmniej 14 dni przed ich wejściem w życie.
10.2. Wszelkie spory związane z działalnością sklepu i wypożyczalni
będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Snapify.