Mogą Państwo uregulować rachunek na miejscu gotówką lub zrobić przelew po imprezie.
Proszę napisać do nas wiadomość na adres mailowy office@snapify.pl z datą i miejscem imprezy lub wypełnić formularz kontaktowy dostępny na stronie snapify.pl . W ciągu kilku godzin prześlemy Państwu ofertę. Po zaakceptowaniu oferty otrzymacie Państwo potwierdzenie zamówienia. Na kilka tygodni przed imprezą skontaktujemy się w celu ustalenia wszystkich szczegółów organizacyjnych (godzina i miejsce montażu, plan imprezy itd.).
Nie, fotobudkę rozstawiamy i instalujemy sami. Przed montażem musimy jedynie mieć dostęp do pomieszczenia i wiedzieć gdzie ma stać fotobudka. Informacje te możemy otrzymać od menadżera lub właściciela lokalu podczas montażu lub mogą je Państwo przekazać nam telefonicznie / mailowo (przed imprezą). Przy stanowisku fotobudki potrzebujemy dostępu do gniazdka elektrycznego w promieniu do 10 metrów.
Obsługa fotobudki jest bardzo łatwa i intuicyjna. Muszą Państwo wyłącznie nacisnąć przycisk START na ekranie startowym, a na końcu przycisk DRUKUJ. Jeżeli jest taka potrzeba, możemy wysłać do Państwa 1 minutowy filmik instruktażowy, który pokazuje jak prosta jest obsługa fotobudki.
Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Jeśli termin Państwa imprezy wypada w sobotę w sezonie ślubnym (kwiecień-październik) polecamy rezerwację na 6 miesięcy wcześniej – w pozostałych przypadkach wystarczą dwa miesiące wcześniej. Jeśli Państwa uroczystość ma miejsce w nadchodzących dniach, prosimy zadzwonić lub napisać do nas już dzisiaj. W miarę możliwości przyjmiemy Państwa zamówienie..
Mogą Państwo wybrać nasze gotowe wzory, zaprojektować układ graficzny w Photoshop na podstawie naszych szablonów lub zlecić nam wykonanie indywidulanego projektu dla Państwa.
Nie. Rozliczenie następuje po zakończeniu imprezy, zgodnie z fakturą lub paragonem.