Fotobudka w Ozorkowie

Wynajem fotobudki na wesele, ślub, urodziny, imprezy

uzyskaj informacje

Wynajęcie fotobudki w Ozorkowie

Organizujesz wesele, urodziny, komunię lub potrzebujesz fotobudkę na targi lub studniówkę? W epoce smartfonów praktycznie nie drukuje się już żadnych zdjęć, a szkoda. Fotobudka dostarcza niezapomniane wspomnienia z wieczoru z rodziną, przyjaciółmi, kolegami lub z wizyty na stoisku targowym. Wyobraź sobie, że możesz ubrać śmieszne rekwizyty i zrobić sobie zdjęcie z najlepszymi przyjaciółmi, a następnie w kilka sekund trzymać je wydrukowane w ręku. 

Obsługa fotobudki jest dziecinnie prosta, niezależnie czy masz 5 czy 95 lat. Każdy potrafi obsługiwać naszą fotobudkę. Oczywiście po imprezie otrzymasz wszystkie zdjęcia w formie cyfrowej. Na co jeszcze czekasz? Zachęcamy do wysłania zapytania już dzisiaj, aby poznać naszą pełną ofertę. Ucieszymy się widząc uśmiech na Twojej twarzy.

Jaka fotobudka pasuje do Ozorkowa?

Teoretycznie w Ozorkowie równie dobrze sprawdzi się Fotobudka Wysyłkowa jak i Fotobudka Premium. Z racji, iż Ozorków znajduje się tylko 130 km od naszej siedziby, proponujemy Fotobudkę Premium z jednego głównego powodu – o nic nie musisz się martwić. My przywozimy, rozstawiamy, kalibrujemy i po zakończeniu imprezy zabieramy. Przez cały czas trwania imprezy fotobudka pozostaje do dyspozycji gości bez limitu wydruków, a po imprezie masz dostęp wszystkich zdjęć w formie cyfrowej. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości – pisz, dzwoń, na wszystko odpowiemy. 

UZYSKAJ INFORMACJE O FOTOBUDCE JUŻ TERAZ
Fotobudka Snapify
Jakie są możliwości zapłaty za usługę?

Mogą Państwo uregulować rachunek na miejscu gotówką lub zrobić przelew po imprezie.

Chcę zarezerwować fotobudkę. Jak mam to zrobić?

Proszę napisać do nas wiadomość na adres mailowy office@snapify.pl z datą i miejscem imprezy lub wypełnić formularz kontaktowy dostępny na stronie snapify.pl . W ciągu kilku godzin prześlemy Państwu ofertę. Po zaakceptowaniu oferty otrzymacie Państwo potwierdzenie zamówienia. Na kilka tygodni przed imprezą skontaktujemy się w celu ustalenia wszystkich szczegółów organizacyjnych (godzina i miejsce montażu, plan imprezy itd.).

Czy trzeba uczestniczyć przy montażu?

Nie, fotobudkę rozstawiamy i instalujemy sami. Przed montażem musimy jedynie mieć dostęp do pomieszczenia i wiedzieć gdzie ma stać fotobudka. Informacje te możemy otrzymać od menadżera lub właściciela lokalu podczas montażu lub mogą je Państwo przekazać nam telefonicznie / mailowo (przed imprezą). Przy stanowisku fotobudki potrzebujemy dostępu do gniazdka elektrycznego w promieniu do 10 metrów.
Obsługa fotobudki jest bardzo łatwa i intuicyjna. Muszą Państwo wyłącznie nacisnąć przycisk START na ekranie startowym, a na końcu przycisk DRUKUJ. Jeżeli jest taka potrzeba, możemy wysłać do Państwa 1 minutowy filmik instruktażowy, który pokazuje jak prosta jest obsługa fotobudki.

Jak długo przed imprezą muszę zamówić fotobudkę?

Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Jeśli termin Państwa imprezy wypada w sobotę w sezonie ślubnym (kwiecień-październik) polecamy rezerwację na 6 miesięcy wcześniej – w pozostałych przypadkach wystarczą dwa miesiące wcześniej. Jeśli Państwa uroczystość ma miejsce w nadchodzących dniach, prosimy zadzwonić lub napisać do nas już dzisiaj. W miarę możliwości przyjmiemy Państwa zamówienie..

Jakie są możliwości zaprojektowania układu graficznego drukowanego na zdjęciach (tzw. layout)?

Mogą Państwo wybrać nasze gotowe wzory, zaprojektować układ graficzny w Photoshop na podstawie naszych szablonów lub zlecić nam wykonanie indywidulanego projektu dla Państwa.

Czy potrzebna jest zaliczka?

Nie. Rozliczenie następuje po zakończeniu imprezy, zgodnie z fakturą lub paragonem.

Jakie warunki muszą być spełnione przy funkcjonowaniu fotobudki?

Potrzebujemy miejsca około 2 x 2m, gniazdko elektryczne oraz jeśli to możliwe neutralną, jednobarwną ścianę/zasłonę, która wykorzystana zostanie jako tło. Możecie Państwo również zorganizować stół do odłożenia rekwizytów/gadżetów.

Jak dużo miejsca zajmuje fotobudka?

Fotobudki Snapify Wysyłkowa i Snapify Premium zajmują około 2 x 2m.

Co to jest tło i czy jest wliczone w cenę?

Tło, to dalszy plan zdjęcia – to co widoczne jest za osobami na zdjęciu (tzw. drugi plan). Przy większości zleceń jako tło wykorzystujemy zwykłą ścianę/zasłonę, która daje najbardziej naturalny efekt i nie odbija światła, a dodatkowo nie ma ryzyka jej przesunięcia czy przewrócenia, co może się zdarzyć przy wykorzystaniu rozstawianego tła. Jeśli jednak na sali nie jest dostępna odpowiednia ściana mogąca posłużyć jako tło, rozstawiamy makietę ze specjalnym tłem fotograficznym (tło wliczone w cenę fotobudki).

Jeśli mają Państwo indywidualne wymagania, możecie Państwo ustawić tło sami – musi ono posiadać wymiary ok. 2 x 2m, aby możliwie jak najwięcej osób zmieściło się na zdjęciu. Istnieje też możliwość zamówienia dodatkowego, personalizowanego tła (wycena indywidualna).

Jakie są rodzaje druku?

Oferujemy format pocztówkowy (wydruk 10 x 15 cm) lub format paskowy (2 paski o wymiarach: 5 x 15 cm). Format druku ustalamy z Państwem przed imprezą.

Czy usługa jest realizowana w całej Polsce?

Tak, realizacja jest możliwa w każdym miejscu w Polsce. Przy większych odległościach, proponujemy naszą fotobudkę Snapify Wysyłkową, ponieważ może ona być odebrana bezpośrednio z naszego biura lub wysyłana kurierem, przez co nie są naliczane koszty dojazdu.

Kiedy fotobudka jest montowana i demontowana?

Montaż fotobudki odbywa się przed rozpoczęciem imprezy, a demontaż po jej zakończeniu. Dokładne godziny definiują Państwo przed imprezą. W przypadku imprez nocnych fotobudka najczęściej odbierana jest dopiero rano.

Czy istnieje mozliwość samodzielnego instalowania fotobudki?

Fotobudkę Snapify Wysyłkową można samodzielnie odebrać z naszego biura lub zamówić dostawę kurierem i dokonać samodzielnego montażu. W związku z tym, przy odbiorze otrzymają Państwo od nas dokładny instruktaż montażu.

Z powodu wielkości i mobilności jest to jedyna fotobudka, którą polecamy Państwu do samodzielnego montażu. Montaż i demontaż fotobudki Snapify Premium dokonywany jest przez naszych pracowników i jest wliczony w cenę fotobudki.

Czy dostawa jest wliczona w cenę?

Fotobudka Snapify Premium dostarczana i montowana jest przed nas. Dostawa w Warszawie i okolicach wliczona jest w cenę. Dla pozostałych obszarów w zależności od odległości, naliczane są dodatkowe koszty dojazdu. Szczegółowa wycena zawarta jest w ofercie, którą otrzymają Państwo po wysłaniu zapytania.

Jakie są różnice między fotobudkami?

Fotobudka Snapify Wysyłkowa jest naszą najmniejszą fotobudką. W związku z tym, mogą ją Państwo samodzielnie odebrać z naszego biura lub wyślemy ją pod wskazany adres kurierem. Fotobudkę tą rozstawiają Państwo samodzielnie, zgodnie z wytycznymi z filmiku/instrukcji.

Snapify Premium jest naszą najbardziej popularną fotobudką, ponieważ w cenie zawarty jest montaż i demontaż fotobudki w Warszawie i okolicach. Cena zawiera nielimitowane wydruki.

.

Co zrobić gdy skończy się papier w drukarce?

Wypełniamy drukarkę za każdym razem nowymi rolkami papieru – w sumie jest to około 880 pasków bądź 440 formatów pocztówkowych. Na podstawie kilku lat doświadczeń, możemy stwierdzić, że taka ilość w zupełności wystarcza.

Jak dużo zdjęć można wydrukować?

Liczba wydruków jest u nas nieograniczona i przebiega według zasady fair-use. Każde zdjęcie w wersji podstawowej drukowane jest raz, przy formacie paskowym drukowane są automatycznie dwa paski, które są również automatycznie przecinane. Przed każdą imprezą drukarka wypełniana jest na nowo, co wystarcza na cały dzień użytkowania.

.

Jak długo można używać fotobudki?

Nasze pakiety są nieograniczone czasowo – tzn. dostarczamy fotobudkę w dniu imprezy na wskazany adres i odbieramy następnego dnia lub po skończonej imprezie w przypadku imprez kilkudniowych. Informacje kiedy mamy dostarczyć i odebrać fotobudkę ustalamy z Państwem przed imprezą.

Czy zdjęcia można przesyłać na pocztę e-mail?

Tak, zdjęcia można wysyłać na pocztę e-mail. Po tym jak zdjęcie jest zrobione, użytkownik wpisuje na ekranie dotykowym swój adres mailowy. Funkcja ta wymaga stałego dostępu do internetu w danej lokalizacji.

Czy obsługa asystenta fotobudki jest zawarta w cenie?

Nie, fotobudka jest samoobsługowa. Istnieje możliwość wynajęcia obsługi asystenta fotobudki w cenie 50 zł / godzinę.

Czy konieczne jest zamówienie obsługi fotobudki?

Nie. Obsługa fotobudki jest bardzo prosta i intuicyjna, w związku z tym nie ma konieczności zamówienia do niej dodatkowej obsługi.

Czy zdjęcia mogą być podwójnie drukowane?

Mogą Państwo zamówić wydruk podwójny jako opcję dodatkową, koszt -150,00 zł. Przy tej opcji, zdjęcia w formacie pocztówkowym (wydruk 10x15 cm) drukowane są podwójnie, a w formacie paskowym (paski 5 x 15 cm) poczwórnie.

Bez opcji dodatkowej, zdjęcia drukowane są pojedynczo tzn. jeden wydruk pocztówkowy 10 x 15 cm lub 2 paski 5 x 15 cm, liczba wydruków jest jednak nieograniczona.

Kiedy należy uregulować rachunek?

Rachunek otrzymacie Państwo po imprezie. Od tego momentu mają Państwo 14 dni na wykonanie płatności.

Czy zdjęcia można otrzymać w formie cyfrowej?

Tak, po imprezie wyślemy Państwu link z hasłem do folderu Google Drive, na którym udostępnimy Państwu wszystkie zdjęcia w formie cyfrowej. Zdjęcia na dysku (Google Drive) będą umieszczone min. 3 miesiące, po tym czasie zostaną usunięte.

Kiedy fotobudka jest montowana i demontowana?

Montaż fotobudki odbywa się przed rozpoczęciem Państwa imprezy, a demontaż po jej zakończeniu. Dokładne godziny definiują Państwo przed imprezą. W przypadku imprez nocnych fotobudka najczęściej odbierana dopiero rano.

Co to jest zielone tło tzw. Greenbox?

Przy opcji Greenbox ustawiamy zielone tło o wymiarach: 3 x 3m, które zastępowane jest później przez obraz cyfrowy i drukowane jest w formie tła. Zdjęcia do wstawienia jako tło możecie nam Państwo przekazać samodzielnie. Polecamy dać gościom, nie więcej niż 3 zdjęcia do wyboru (zdjęcie jest wybierane przez ekran dotykowy).

Czy można samemu zaprojektować wydruk?

Tak, mogą Państwo zaprojektować układ graficzny w Photoshop na podstawie naszych szablonów lub zlecić nam wykonanie specjalnego projektu.

Czym różni się Fotobudka Premium od Fotobudki Regular?

Snapify Premium to wykorzystanie naszej fotobudki Snapify Regular uzupełnione o system statywów, na którym instalujemy dwie lampy studyjne. Dzięki profesjonalnemu oświetleniu studyjnemu Snapify Premium gwarantuje wyjątkową jakość wykonywanych zdjęć, a dodatkowo jest bardziej widoczna dla gości na dużych eventach. Fotobudkę Snapify Premium polecamy na imprezy od 300 osób.

Jakie otrzymamy rekwizyty?

Posiadamy około 150 różnych rekwizytów. Otrzymają Państwo od nas losowo wybrane pudełko z 15 różnymi gadżetami. Nie używamy rekwizytów typu pałeczki czy motywy papierowe, lecz prawdziwe peruki, okulary i zabawne kapelusze.

Czy rekwizyty są zawarte w cenie?

Tak, wszystkie nasze pakiety zawierają pudełko z 15 różnymi rekwizytami.

Czy fotobudka może stać na zewnątrz?

Jeśli fotobudka stoi w miejscu zadaszonym i jest zabezpieczona przed kradzieżą, nie stanowi to większego problemu. Należy jednak zwrócić uwagę, że światło mieszane (światło słoneczne i flesz), jak również wysokie temperatury wpływają niekorzystnie na jakość wydruków.

Czy potrzebujemy specjalnego tła do zdjęć?

W zasadzie nie, fotobudka może stać na otwartej przestrzeni. Jako tło polecamy jednak wykorzystanie zwykłej ściany, która daje najbardziej naturalny efekt i nie odbija światła. Na Państwa życzenie możemy również rozstawić makietę ze specjalnym tłem fotograficznym (podstawowa wliczona w cenę fotobudki) lub mogą Państwo sami ustawić tło – musi ono posiadać wymiary ok. 2x2m, aby możliwie wiele osób zmieściło się na zdjęciu. Istnieje również możliwość zamówienia dodatkowego tła (wycena indywidualna).

Jakie warunki świetlne muszą być spełnione przy działaniu fotobudki?

Nasze fotobudki mają zainstalowane światło studyjne, dlatego nie potrzeba żadnego oświetlenia – w pomieszczeniu może być całkowicie ciemno. Odradzamy jedynie Państwu użycie światła mieszanego (światło słoneczne i światło studyjne), ponieważ ma ono negatywny wpływ na jakość wykonywanych zdjęć.

Co zawierają nasze fotobudki?

W naszej fotobudce nie znajdziesz, mini tabletu, kamerki internetowej czy drukarki selfie, drukującej zdjęcia ponad minutę w słabej jakości. Dbamy o jak najwyższą jakość świadczonych usług dlatego używamy tylko najlepszego sprzętu! Możemy to zagwarantować!!!

Cennik

W naszej ofercie mamy dwa typy produktów. Sam zdecyduj, który z nich będzie bardziej pasował do Twojego eventu. Jeżeli masz wątpliwości, dzwoń - chętnie doradzimy. 

Aparaty Polaroid

Wypożycz jeden z naszych aparatów typu Polaroird.

Polaroid Snap Touch - 149,00 zł (weekend)

  • Koszt wkładu/zdjęcia - 4,5 / sztuka
  • Rozmiar zdjęcia: 7,6 cm x 5,1 cm
  • Zdjęcia posiadają folię samoprzylepną
  • Karta SD (zdjęcia w wersji cyfrowej)

Fujifilm instax mini 11 - 89,00 zł (weekend)

  • Koszt wkładu/zdjęcia - 4,5 / sztuka
  • Rozmiar zdjęcia: 6,2 cm x 4,6 cm

Fujifilm Instax Wide 300 - 129,00 zł (weekend)

  • Koszt wkładu/zdjęcia - 5,5 / sztuka
  • Rozmiar zdjęcia: 6,2 cm x 9,9 cm
Koszt wysyłki - 40,00 zł brutto ( 2 x Paczkomat / Kurier Inpost) 

Wypełnj formularz!

Więcej szczegółów

Fotobudka Premium

Cena już od 1230,00 zł brutto - na cały Event!!!

Jeżeli impreza będzie trwać 12h, to tylko 117,00 zł/h!

  • Okres wynajmu: do 20 h
  • Wydruk zdjęć (odbitki): nieograniczony
  • Rekwizyty/Gadżety - w cenie
  • Profesjonalny projekt layout - w cenie
  • Zdjęcia w wersji cyfrowej - w cenie
  • Darmowa dostawa i odbiór do 30 km - w cenie

Wypełnj formularz!

Więcej Szczegółów

Nasze Fotobudki

Oferujemy 2 rodzaje fotobudek.

Jak wygląda układ graficzny przy wynajęciu fotobudki?

Fotobudka projekt
Fotobudka projekt
Fotobudka projekt

Układ graficzny jest ważnym tematem dla naszych klientów. I słusznie! Dla firm ważna jest możliwość umieszczenia logo, dla par ślubnych umieszczenie daty oraz imion na wydruku. W fotobudce Snapify istnieją trzy możliwe opcje projektowania. Mogą Państwo wybrać układ z jednego z naszych gotowych szablonów lub sami zaprojektować układ za pomocą naszego szablonu Photoshop i odesłać go do nas z powrotem. Ostatnią opcją jest zaprojektowanie układu dla Państwa przez nas. Trzeci wariant również jest wliczony w cenę fotobudki. W tym celu możecie Państwo wysłać nam zaproszenie na ślub, a my na jego podstawie zaprojektujemy wzór dla Państwa.

Fotobudka w Ozorkowie – czy warto?

Zdecydowanie warto!